HTML

Promoter TV

Partyhírek, videók, érdekességek egy partyszervező szemszögéből.

Csatlakozz te is!

Címkék

16bit (1) astrix (3) avatar (9) bakony (2) balatonsound (1) beharangozó (2) bonusz (1) danger (1) delirious (3) diesel (2) dj2go (1) dna (1) dokk (1) elemzés (11) fesztivál (2) film (2) freee (1) goa.hu (1) helyszín (4) koletzki (1) lolitas (1) marketing (3) noise (1) nvc (1) openair (8) ozora (3) pantherpatrik (1) party (8) psy (8) psyfreq (3) sensation (1) szavazás (5) tranceport (11) video (2) wizzy (2) xerox (2) y east (4) Címkefelhő

4 év partiszervezés

2009.04.09. 23:37 Addict

Már hetek óta gondolkozom rajta, hogy csinálok egy nagy visszatekintő videót az eddigi bulijainkról, most végre volt időm, hogy összevágjam. Igaz, hogy ilyet öt vagy tíz évente szoktak, de nem tudtam tovább várni :) Így is több, mint 15 órányi videóból kellett ezt az öt percet kiválogatni. Amúgy a videóban több unreleased cucc is van, például az X-Dream videót még sosem tettem közzé. Az elmúlt négy évben 30 bulit szerveztünk, amire több, mint 28 külföldi fellépőt hívtunk el. A goa stíluson belül (én így nevezek mindent ami psytrance) a legnagyobb nevek közül Infected Mushroomon kívül szinte mindenki a vendégünk volt már Astrixtól kezdve GMS-en át FREq-ig.

Mindig is a hobbim volt a videókészítés már kiskoromtól fogva, így adott volt, hogy a bulikon is folyamatosan kameráztam. A videókat aztán ha jól sikerültek a parti utáni hetekben otthon összevágtam, feliratoztam és feltettem a TrancePortra. A videókhoz saját kezűleg csináltam bevezető animált logót a nagy filmstúdiók mintájára, ez mára a videók védjegyévé vált. Ennek a videónak is az van az elején. Ezek a partivideók szerintem nagyban hozzájárultak a rendezvényeink sikeréhez, nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam a klippekről. Egy szervezőről sem tudok az országban aki csinálna hasonlót.

Na elég is az öntömjénezésből, lássuk mit szóltok a mostani vidihez, amit megnézhettek a reklám után:

Légyszi ratingeljetek is (ha nem tetszett akkor is) a Youtube-on, meg szívesen várom a kommenteket is ide vagy oda.

8 komment

Címkék: party openair tranceport astrix y east delirious

A bejegyzés trackback címe:

https://promotertv.blog.hu/api/trackback/id/tr791056885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ErEz 2009.04.10. 01:54:16

Hát igen azért elkapott a nostalgia amikor néztem ezt a videót. Annyi jó party annyi közös emlék annyi jó móka után csak öröm ezt visszanézni. Nagyon jólett a videó a zene a vágás a kis jelzés szerü betétek :) Kirázott a hideg amikor néztem ott mélyen belül. Keep up the good work!!!!!!

Addict · http://www.noisefreaks.com 2009.04.10. 02:13:33

Köszi szépen, akkor elérte a célját a videó! :)

simpleuser 2009.04.10. 12:45:49

@ErEz: neked van olyan h melyen? :D na mind1 enis csak csatlakozni tudok annyi szep emlek kotodik ezekhez na es persze azokhoz is amikrol nem keszult felvetel....:)

Addict · http://www.noisefreaks.com 2009.04.10. 16:05:43

@simpleuser: Sokminden kimaradt a videóból ez igaz, majd ha csinálok egy 5 éves összefoglalót az még ennél is jobb lesz. :)

ErEz 2009.04.10. 23:47:52

Igen van tudod úgyhivják h lélek... tod ott mélyen

gAk 2009.04.14. 15:00:23

Jó a videó, bár egyik bulin sem jártam. :)

"Egy szervezőről sem tudok az országban aki csinálna hasonlót."

Én személy szerint csináltam klippet az összes nagy bulinkról(Daze productions), csak akkoriban meg nem volt youtube. :P
Persze az igaz lehet, hogy a mostani szervezők közül nem csinál senki hasonlót. De hát nem adatik meg mindenkinek, hogy videót tudjon vágni. :)

Peace

Addict · http://www.noisefreaks.com 2009.04.14. 15:32:02

@gAk: Es megvannak ezek a videok meg vmilyen formaban? Kivancsi lennek rajuk!

Nm 2009.05.09. 18:05:23

@gAk: Ehj de fura, hogy írtál :) egyébként azok is felejthetetlen bulik voltak amúgy :)


Addict: nekem van egy silicon soundos daze videom ha gondolod felrakom valahová...
süti beállítások módosítása