HTML

Promoter TV

Partyhírek, videók, érdekességek egy partyszervező szemszögéből.

Csatlakozz te is!

Címkék

16bit (1) astrix (3) avatar (9) bakony (2) balatonsound (1) beharangozó (2) bonusz (1) danger (1) delirious (3) diesel (2) dj2go (1) dna (1) dokk (1) elemzés (11) fesztivál (2) film (2) freee (1) goa.hu (1) helyszín (4) koletzki (1) lolitas (1) marketing (3) noise (1) nvc (1) openair (8) ozora (3) pantherpatrik (1) party (8) psy (8) psyfreq (3) sensation (1) szavazás (5) tranceport (11) video (2) wizzy (2) xerox (2) y east (4) Címkefelhő

Videó, szavazás meg minden...

2009.03.11. 21:46 Addict

Eljött végre a nagy nap, ma délben sikerült kijutnunk az új helyszínre. Sajnos nem volt valami szép idő, mikor mentünk még esett is. Később felszakadozott a felhőzet ezért a végére sikerült pár napsütéses felvételt is készíteni. A hely magánterület és félúton van Bugyi és Alsónémedi között, tehát fele olyan messze Budapesttől mint Dabas.

Tehát ahogy ígértem itt van az összevágott videó. Nézzétek meg, aztán döntsetek ti, hogy hol legyen a május 9-ei bulink. Ahogy azt az előző postban is írtam, ne csak szavazzatok hanem lehetőleg fejtsétek is ki itt a kommentekben, hogy miért erre vagy a másik helyszínre adtátok le a voksotokat. A szavazást március 22-én már le is fogjuk zárni, mert a szórólapot is szeretnénk mostmár véglegesíteni.

 

Szavazás a tovább után.

Beszúrok ide azért egy tavalyi videót azoknak akik esetleg nem voltak Dabason. Sajnos a rossz idő miatt a nagy helyszín egy 500nm-es sátorban volt megtartva ezért ebből sem jön le fullra, hogy milyen a hely de azért támpontot ad. Majd összevágok az Astrix & Friends bulinkból egy youtube-kompatibilis verziót aztnán majd kirakom ide azt is, azon nagyon szépen látszanak a dolgok.

 Tehát a kérdés az, hogy...

17 komment

Címkék: szavazás psy helyszín openair tranceport

A bejegyzés trackback címe:

https://promotertv.blog.hu/api/trackback/id/tr82996775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nm 2009.03.11. 22:27:46

Hát én erre szavaznék,mert kell az új főleg ha ilyen, szerintem mindenki csak 'spiritből" gondolkodik el a régin semmi másért.. Amúgy én imádom a dabasi helyszínt,szóval nem ezért.. Változatosság... ennyi lehet még nagyot is szól..
Addict neked mi a véleményed a helyről? Te tudsz róla eddig a legtöbbet...

Addict · http://www.noisefreaks.com 2009.03.11. 22:36:03

@Nm: Nekem tetszik összességében, de sokkal kissebb mint a dabasi alapterületre. A tó nem közvetlenül a tánctér szélén van, hanem kb 20 méterrel odébb és egy töltésen lehet odajutni. Ez előny, mert senki sem fog táncolás közben a tóba esni, de látvány meg feeling szempontjából hátrány. Van egy domb is, ahonnan az utolsó felvételt csináltam, ebben megegyezik a másikkal mert az ott is van. Chill részt nem igazán tudom hol lehetne kialakítani, valószínűleg közvetlen a tóparti sávban a színpad mögött. De véleményt nem szeretnék előre mondani mert nem akarok befolyásolni semmit. Majd esetleg később.

Nm 2009.03.11. 22:56:11

hát ilyen szempontból tényleg a dabasi jobb, mondjuk én nem láttam jobbat mostanában de nem is nagyon voltak új helyek... :)

misspiggy 2009.03.11. 22:57:19

A therautobol majd lehet árulni

Lolácska (törölt) 2009.03.12. 06:18:03

Kicsit nem annyira jó, hogy a to nem 'kozvetlen' kozel van. Bar ennek meg azert orulhetunk mert nem potyogunk bele. A domb nemikepp meggyozott, meg hogy nincs annyira messze. De hat Dabaaaaas.. hmmm.
Keptelen vagyok meg donteni. :)
Ja igen azt meg Addict leirhatnad, hogy a buszok hogyan kozlekednek, ha tudjatok. (vagy megallo nevet)

vision180 2009.03.12. 07:41:20

Én szeretem a változatosságot és ez egy széépkörnyék megelhetősen....továbbá szerintem nm kell feltétlenül ugyanazt a helyszint forgatni újra és újra hha szép hazánkban vannak más gyönyörű helyek... nekem nm kérdés új helyszin....bár bírtam egy éve mikor éllyel beálltam a gombák mellé és félóra alatt az x-edik ember táncolt be lazán a tóba:D

simpleuser 2009.03.12. 12:28:27

Sztem is nagyon jonak tunik ez az uj hely foleg ha majd minden kizoldul biztos sokkal szebbis!A tancter korul a fak meg tokjo arnyekot csinalnak szal avval se lesz gond.A chillt azer probaljatok meg valahova elrakni sztem mindenki orulne neki.Jah es Dabason volt par buli mar szal a valtozatossag is fontos szempont tenyleg ..max ha nemjo nemlesz tobb buli itt ..bar ezt ketlem :D

Addict · http://www.noisefreaks.com 2009.03.12. 12:34:35

@LolA: Menetrendeket majd akkor kozlunk ha eldolt a szavazas.

Addict · http://www.noisefreaks.com 2009.03.12. 12:47:22

@simpleuser: Megprobaljuk a chillt megoldani, bar meg nem tudom hova lehetne, ezen meg el kell gondolkozni.

PumukLik 2009.03.12. 21:27:25

Szerintem jobb az új helyszín, mert közelebb van, több árnyék van és fő a változatosság. Egy új hely mindig hoz valami izgalmat magával. Egyébként szerintem nem a méret a lényeg!!! ;) Én erre szavazok! :)

Pendragon777 2009.03.12. 22:07:59

Szerintem Dabas, jobb, mert sok kellemes emlék jot az esembe. De ezt már "live" is kifejtettem, csak azért bátorkodtam írni, hogy a többieket is befolyásoljam. hehe

Pendragon777 2009.03.12. 22:09:32

bocsi a helyesírási hibákért, csak 1 picit fáradt vagyok (jut az eszembe).

bed 2009.03.13. 08:29:18

Szerintem ez is jó helyszin!"Tökéletes" Jobb nem is lehetettt volna!

K-OS Kapitány 2009.03.13. 09:03:06

Én azért szavazok inkább Dabasra mert még csak egyszer voltam ott és teccett a hely, eltudnék ott képzelni még 1-2 partyt, de ha az új helyszínre szavaznak a legtöbben, nekem mindegy, azt is biztos meg lehet szépen csinálni. :)

Pendragon777 2009.03.13. 13:48:10

Kár, hogy nem lehet 2szer szavazni. Mert én duplán Dabas mellet tenném le a voksomat. Ha esetleg lenne valaki olyan kedves, hogy megberhelné a rendszert, nagyon hálás lennék.

vision180 2009.03.13. 19:56:07

@simpleuser: yoovanmáá'n csíterek...
süti beállítások módosítása