HTML

Promoter TV

Partyhírek, videók, érdekességek egy partyszervező szemszögéből.

Csatlakozz te is!

Címkék

16bit (1) astrix (3) avatar (9) bakony (2) balatonsound (1) beharangozó (2) bonusz (1) danger (1) delirious (3) diesel (2) dj2go (1) dna (1) dokk (1) elemzés (11) fesztivál (2) film (2) freee (1) goa.hu (1) helyszín (4) koletzki (1) lolitas (1) marketing (3) noise (1) nvc (1) openair (8) ozora (3) pantherpatrik (1) party (8) psy (8) psyfreq (3) sensation (1) szavazás (5) tranceport (11) video (2) wizzy (2) xerox (2) y east (4) Címkefelhő

DJ 2 GO to hell Agency

2009.05.17. 01:01 Addict

Lehet hamarabb kellett volna leírnom ezt a sztorit de nem akartam buli előtt még ezzel is borzolni a kedélyeket. Szóval az történt, hogy március 31-én kapok egy e-mailt a Tribal Vision Recordstól, hogy látják a TrancePort Open-t goabase.de-n ahol ki van írva Brisker & Magitman neve is a fellépők között. Ami nagyon nincs rendben mert ők semmilyen megkeresést nem kaptak ezügyben és vagy levesszük a nevüket az oldalról vagy beperelnek.

Ez azért volt nagyon furcsa mert én leszerződtem a DJ 2 Go Agencyvel, hogy az említett fellépő nálunk játszik május 9-én. Válaszként elküldtem a Tribal Visionnak a levelezésemet meg az aláírt szerződést. Öt perc múlva jött a válasz, h a Tribal Vision képviseli Brisker & Magitmant, nem tudnak semmilyen "DJ 2 GO" ügynökségről, a weblapjuk nem létezik, és remélik, hogy nem utaltam nekik még semmilyen előleget vagy repjegypénzt mert azt valószínüleg nem látom vissza. Még Magitmant is megkérdezték tud-e ilyen ügynökségről de nem. Szerencse, hogy még nem küldtem nekik semmit addig. A dolog így tisztázódott, kötöttem egy új szerződést, Magitman itt volt játszani és mindenki meg volt elégedve.

Viszont megnéztem hogy került képbe ez a fake ügynökség. Érdekes véletlen, mert pont mikor a lineupot állítottuk össze még tavaly novemberben akkor jött egy mail tőlük, amiben leírják kiket képviselnek booking ügyben és a listában benne volt Briskerék neve. Ez pont kapóra jött nekem akkor, legalább nem kellett utánanéznem ki a managerük. Az nem tűnt föl, hogy nem a Tribal Vision ugyanis manapság megszokott, hogy nem ugyanaz a booking agency és a kiadó lásd pl GMS / Yahel / Infected, akik mind a kaliforniai Coast II Coastnál bookolhatóak de izraeli kiadóknál adják ki lemezeiket.

Másik, hogy az illető képben volt, mert Micha néven írt, az igazi manager pedig Michal. A fellépti díjat is euróra pontosan tudta tehát valószínüleg valami belsős ember lehetett. Az e-mail címe is gmailes mint az igazi kontakté.

Az ügyben eddig semmit nem léptem, akinek kedve van az szopassa be őket (őt) rendesen, ezért kiteszem ide az e-mail címet és a nevet még egyszer, h senki ne dőljön be nekik még véletlenül sem:

DJ 2 GO Agency (dj2goagency@gmail.com) Micha

És az igazi ügynökség: Tribal Vision (tribalvisionrecords@gmail.com) Michal Smetana | Dj Slater www.tribalvision.cz

2 komment

Címkék: elemzés dj2go

A bejegyzés trackback címe:

https://promotertv.blog.hu/api/trackback/id/tr111125951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hivatasos megmondo 2009.05.20. 23:03:05

MegaLOL.
Tanulságos.
Szerintem 2009-ben VICC, ha egy ügynökségnek gmail-es címe van.

Addict · http://www.noisefreaks.com 2009.05.21. 03:25:07

@hivatasos megmondo: Vicc az tény, mert kb olyan mintha nekem freemailes lenne, de mégis a Tribal Vision-nek is gmail-es van ezért (sem) tűnt fel.
süti beállítások módosítása